Over
Over
Publicaties
Blogs
Exploitaties
Advies en Interim
Concepten
Nieuws
Werken bij
Contact

The Attention Group

Over
Over
Publicaties
Blogs
Exploitaties
Advies en Interim
Concepten
Nieuws
Werken bij
Contact
April 18, 2019
Marketing Account
Marketing Account
April 18, 2019

Marketing Account
April 18, 2019
blog 21.jpg

Leren van onze generatie y collega’s

Generatie Y, ook wel de grenzeloze of Einstein generatie genoemd. Daar werken Adriaan en ik mee. Een generatie die blaakt van het zelfvertrouwen, erg authentiek is, open en kritisch communiceert en vrij durft te denken. Smalend worden het ook weleens prinsjes en prinsesjes genoemd. Zelf noemen ze dit swag... Wij - zelf van generatie X- halen de gemiddelde leeftijd wat omhoog, maar veel van onze medewerkers zijn rond de 28 jaar. En dat is een bewuste keuze.

Sprankeling

Jonge mensen zorgen voor dynamiek. Ze maken ‘sprankelend het verschil’. Dat vinden we belangrijk bij onze bedrijven. Toen we vijf jaar geleden begonnen gingen we dus in zee met veel jonge mensen. Natuurlijk, het financiële plaatje speelde ook een rol. Maar ook al zijn er gelukkig ook genoeg sprankelende vijftigers, kijk maar naar mij ;-), we merkten dat mensen die net aan hun loopbaan beginnen meer openstaan voor de chaotische dynamiek van die eerste jaren. De samenwerking met deze (h)eerlijke generatie beviel zo goed dat we jonge talenten zijn blijven aannemen. De helft van ons leiderschapsteam bestaat er nu zelfs uit. We delen onze kennis en kunde. We leren van elkaar. Steeds meer.

Gezonde leefstijl

Zo genoot ik van de verhalen van twee van onze toptalenten die drie maanden in Azië rondreisden met een klein budget. Vooral de sprankeling in hun ogen viel me op. Ze kwamen vol energie terug. Wat deze generatie ons ook leert, is dat een gezonde leefstijl je veel kan brengen. Lichamelijk en geestelijk. De lunches bestaan uit crackers en salades en na het werk gaan ze dansen, hardlopen of doen ze aan Tae Bo.

Goede match

Multitasken, daar zijn ze ook goed in. En vol vuur beginnen ze aan nieuwe projecten. Maar iets afmaken waar ze het nut niet van inzien? Of je concentreren op 1 ding? Ho maar. Ai, dat klinkt herkenbaar. Ik blijk toch een beetje generatie Y in me te hebben. Misschien matchen we daarom wel zo goed.

Newer Post
Older Post
Back to Top

contact

Adriaan Derksen
Stuur een mail
06 20 48 98 54


Pieter Aalbers
Stuur een mail
06 51 05 89 07

ADRES 

The Attention Group B.V.
Wildenburglaan 5
3744 MK Baarn
KVK 59455047

Aanmelden nieuwsbrief
Werken bij The Attention Group
Privacy statement
Disclaimer

MERKEN

mh.png
bs.png
zm.png
wijnsloep.png

lid van

dva wit.png